E-dag hemma hos mormor

Hejsan sötisar!
Vaknade upp hos mormor redan kl.08:00 idag och gick upp och åt frukost med mormor som redan var vaken. Sedan har vi suttit ner vid bordet och pratat hela dagen och bara haft det mysigt, druckit kaffe och fikat :) Jag har busat massor med lilla Matilda som har sån energi och är så glad. Hennes tänder kliar så otroligt mycket så hon biter en både i tårna och fingrarna och överallt. Jag ångrar verkligen inte att jag valde att åka hit för det har varit så underbart att få träffa henne igen och vara här. Nu ska vi äta lite lunch och sedan måste jag börja plugga för det har jag inte hunnit med idag än, opps! Sen vid 4 ska jag åka hem eftersom jag har fotbollstrning ikväll och den får inte missas!

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0