Äntligen 3 poäng!!

Blev en seger idag mot Astrio med 4-2 :D Direkt när jag kom in i omklädningsrummet fick jag höra att jag var i startelvan i dagens match, och detta gjorde mig både nervös och riktigt taggad!! Dock gick det ju inte alls bra i början.. Vi fick inget riktigt spel och flera bollar gled igenom mig, åhh blir bara så arg när jag tänker på det. Utöver det satte min astma igång rejält och detta gjorde att jag knappt hade någon luft och höll på att svimma. Känner mig sååå dum som tar upp ett helt byte pga det :( Jag vill ju spela och orka precis som alla andra gör, jag är helt enkelt besviken på mig själv... Ne det får bli ännu mer kondition för mig och så måste jag börja med min astma spray igen! Jag gick ju av ca 10 min innan första halvlek var slut och andra halvlek gick betydligt mycket bättre :) Vi började få in lite mål och laget fick till spelet bättre. 3 poäng fick vi i alla fall och det känns riktigt jäkla bra :D Nu är det hem och börja ladda om för imorgon är det match igen i div 3.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0