Frukost i sängen

Godmorgon alla söta!
Idag känner jag mig inte alls bra precis som jag trodde.. Har hur ont i halsen som helst, astmahosta, snuvig och
huvudet känns tungt och stort :( Skulle aldrig klarat av att gå till skolan så som jag känner mig nu, kan verkligen
inte koncentrera mig då. Ska se till att jag får pluggat ordenligt idag på läxorna och även jobba ikapp det som dem
andra gör i skolan just nu. Nu har jag precis fixat i ordning en frukostbricka som jag ska ha här i sängen samtidigt
som jag ska titta på "svenksa new yourk fruar" :D Tittade klart på Hollywood fruarna igår så ;) Ne nu ska jag få i
mig lite frukost så kanske jag piggnar till!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0