Första inlägget på hela dagen

Hejsan !
Ledsen att ja inte har lagt upp något idag, men orkade inte imorse och sen har
jag vart och spelat match idag. Spelade mot Tjörn och vi spelade riktigt bra,
hade tyvärr oturen med oss idag att inte få in några mål men däremot fick
dem in målen.. Matchen slutade 5-2 till dem och resultatet är bara så fel!
När jag kom hem från matchen så har jag legat och pluggat lite so som vi
har läxa på till tisdag. Måste hinna plugga in eng- glosorna till imorgon, och
sen imorgon får jag plugga no och so på rasterna och även på EA. Jag hinner
inte plugga något hemma imorgon eftersom vi skall ända upp till Strömstad
och spela match mot dem, bara att tagga för imorgon blir det krossa! I alla fall
så kom mami och bror hem med pizza från IKEA som vi värmde i ugnen och det
var riktigt gott eftersom jag bara hade ätit 2 bananer sen frukosten. Ne nu måste
jag plugga vidare innan det är dags att sova.

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0