Chokladmuffins ♥

Just nu håller jag på att baka mina chokladmuffins som började katastrofalt
men verkar sluta bra trots allt :) Jo det var så här att när jag skulle börja baka
så kollade jag på receptet bredvid och då hade jag lagt i alldeles för mycket !
Men istället så fick det bli en 4-dubbel sats istället och just nu bakar jag muffins
för fullt :D Dem är hur onyttiga som helst men var faktiskt inte alls torra inuti
så jag är nöjd i alla fall :)

Puss ♥ //Emma









Fyllningen består av choklad och i några andra hallon, riktigt gott ♥

Kommentarer
Postat av: jess

"Dem är hur onyttiga som helst men var faktiskt inte alls torra inuti

så jag är nöjd i alla fall :)"



hahahaha det hängde ju inte ihop nånstans haha, sötis <3

2011-09-03 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0