Riktigt go skoldag!

Imorse i skolan hade vi filmanalys fram till maten, vi kollade alltså på olika små klipp av filmer och han berättade lite
om hur man bygger upp filmer och vad som är viktigt. Efter maten var det 1 halvtimmes EA och sista lektionen slöjd!
Tog bussen till gymmet efter skolan där jag träffade Amanda och vi gymmade. Först sprang jag 3km bara eftersom jag fick så sjukt ont i vaderna :( Fick stretchat ut lite och efter det körde vi mage och innerlår, gött! Har vi precis ätit lite mat och nu skall jag, mami och papi titta igenom och kolla gymnasium. Det är ju så otroligt svårt att veta vad man vill gå för linje och vilken skola man vill gå på :o Klockan 20:00 sitter jag klistrad framför tv:n och skall titta på IDOL! :D Hoppas ni får en underbar fredag ! ♥

Puss ♥ //Emma



Här kommer 2 härliga bilder från Malta i somras, vill till värmen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0