Paniken kommer..

Hejsan,
känns inte riktigt som att jag har fattat att skolan har börjat och att betygen snart kommer att sättas. Har ingen kraft
alls för att plugga och det känns som att ingenting vill gå in i hjärnan. Känner samtidigt lite smått panik eftersom jag
inte tränat sen i lördags och jag inte rör på mig så mycket överhuvudtgaet. Funderar på att slänga på mig lite träningskläder och köra ett litet styrke pass, samtidigt som jag känner mig rejält trött. Har ingen lust alls att gå till skolan imorgon.. Matteprov och en hel dell tråkiga lektioner! Hade varit så otroligt härligt att ha ett jobb nu känner jag. Har ett stort behov av att shoppa nu känner jag, nästan lite panik för att jag inte gjort det på ett tag :o Det jobbiga är bara att det inte känns som att det finns så mycket kläder i min smak och som sitter snyggt på mig, men skor däremot och smycken är ju ganska lätt att köpa! Oj vad jag babblar på, nej nu drar jag på mig mina träningskläder!!

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0