Mysig fredag ♥

Hejsan!
Idag var det först skola som vanligt, och på rasten gick jag och Jessica till Coop och köpte godis ♥ Efter skolan drog vi till donken där vi mötte upp Marcus :) Jag var verkligen övertrött just då och skrattade åt det mesta som dem sa :D
Vi satt där inne ungefär 1 timma innan jag tog moppen till gymmet, där jag först sprang 5km och sedan körde mage.
När jag kommer ut från gymmet så öser det regn ner men det var bara att kliva upp på moppen för att åka och träffa
Alexander :D Åkte ju verkligen helt fel så det tog ett tag innan jag hittade han ;) Han skjutsade i alla fall hem mig till han på moppen. Deras hus är så otroligt fint, nybyggt och modernt! Älskade seriöst deras hus, hade kunnat flytta in där nu asså :o Hela kvällen har vi kollat på filmer, både läskiga och spännande filmer :) Den här fredag var verkligen underbar måste jag säga! ♥ Nu är jag äntligen hemma i mitt egna hus efter en lång färd på moppen hem i mörker och regn, och nu skall jag titta klart på "Du är vad du äter" innan jag skall sova!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0