Kaos !

Imorse var vi och handlade och resten av dagen har kusin och moster varit här :) Det var faktiskt riktigt roligt att få
träffa de igen! Jag har även pluggat inför hemkunskapsprovet vi skall ha imorgon. Har testat att köra min mosters bil
också och herregud vad läskigt det var :s Att växla är verkligen inte det lättaste :o Varit lite kaos i huset ikväll också
så har inte kunnat blogga något men nu vet ni ju på ett ungefär vad som har hänt. Min mamma fick även veta att
hennes CV som hon skickade in till ett nytt jobb, gillade jobbet och imorgon så skall hon på intervju. Så himla glad
är jag för hennes skull ! :D♥ Nu skall jag strax sova..

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0