Go gymträning!

Hej hej !
Idag efter skolan så tittade jag först lite på fotbollsgymnasie eleverna när dem spelade, sedan gick jag och Simon till
gymmet och körde! Tränade bröst, biceps, triceps och mage. Har redan träningsvärk i armarna, har inte tränat dem på så länge verkligen så imorgon lär det verkligen kännas. Efter träningen tog jag moppen hem och hemma sen har jag inte gjort så mycket mer än att ha gjort lite på min svenska/no uppgift och tittat på "ensam mamma söker", "modelljakten" och fotat lite. Vi hittade nämligen en fotoduk (gammal) som jag testade att fota lite mot. Nu blir det snart sängen för jag känner mig verkligen trött. Har börjat hosta en hel del nu ikväll, inte alls bra om jag håller på att få en förkylning nu.. :( Fredag imorgon, kommer bli UNDERBART!

Puss ♥ //Emma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0