Glad tjej!

Hejsan,
Idag tog jag moppen till skolan, kallt! Eftersom att jag efter skolan skulle till gymmet och sedan hem till Alexander :D
Allt kändes riktit jobbigt på gymmet idag, bara efter 100m på bandet hade jag redan ont i vaderna och benhinnorna
men jag stod ut och sprang 5 km. Hemma hos Alexander tittade vi film igen och hade det mysigt, go kille! :) Innan
jag skulle hem så drog till donken där han åt pommes och jag glass (a) Vi såg även Nellie Berntsson där med sin syster och pappa, tjejen kunde inte släppa sin iphone asså ;) När jag kom hem så ser jag att min iphone är fixad, sååå glad nu!! :D Nu skall jag strax göra mig i ordning inför natten! Imorgon på eftermiddagen skall klassen till Nösnäs och titta in 2 program var, ska bli kul ! :D

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0