galeeeeeet !

Att vara på Allsvensk derby match är verkligen galet! Tror aldrig jag har sett så mycket vakter och poliser :o Det var
verkligen hur kul som helst :D IFK förlorade tyvärr men jag måste erkänna att Gais spelade mycket bättre. IFK fick
aldrig något bra spel utan slog långa bollar som gais tog och spelade sig fram på backen. Fick några filmer samt bilder. IFKs hejarklack är riktigt hög och allt var verkligen riktigt kul, kommer bli många sånna här matcher fram igenom ;) Imorgon har vi ett no förhör samt en inlämning som jag inte kan ett piss på och så skall vi hålla ett tal och jag vet inte vad jag ska säga, bra emma! Därför blir det dygna denna natten för att trycka in allt i huvudet så får vi se hur jag kommer vara i skolan imorgon.. Kommer jag somna nu kommer jag inte klara av att vakna imorgon så då är det la lika bra att stanna uppe hela natten? Yes, dax att sätta igång med o plugga!

Puss ♥ //Emma











har en stor vinterjacka under IFK tröjan, som tur tog jag av mig den ;)





trött tjej som skall vara vaken hela natten och plugga (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0