ARG!!!

Kvällen har varit riktigt mysig och bra fram tills nu när jag märker att min mobil inte fungerar längre... Har testat att ladda den men inget fungerar så nu är den helt död, FAN! Kan berätta lite om vad som hänt sen förra inlägget. Jo jag
har suttit och pluggat lite kan man säga, sedan har vi ätit tacos och det var riktigt mumsigt! ♥ När vi var mätta och glada så satte sig hela familjen framför tvn och spelade Buzz :D Gick bra för mig i början men jag slutade på en tredje plats.. Resten av kvällen har vi tittat på tv, bl.a en riktigt bra film som var riktigt sorglig! Herregud vad jag har lipat..
Den hette "Allt för min syster", se den säger jag bara! När filmen var slut och jag skall titta på min telefon så märker jag att den är helt svart och inte går att trycka igång, så gick ner för att ladda den men den funkar fortfarande inte.. BLIR SÅÅÅÅÅ ARG!! Hur ska jag överleva?! Har tryckt i mig en massa onyttigheter så nu känner man att kroppen inte är på topp direkt. Riktigt gött att jag och Jessica skall gymma imorgon, trots att jag har träningsvärk i hela kroppen. Nu skall jag fortsätta vara arg på min mobil samtidigt som jag skall titta på "Idol" som jag missade i fredags. Hoppas ni haft en toppen lördag!

Puss ♥ //Emma





Blev en dag full med matbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0