VI ÄR I FINAL!!

Spelade totalt 4 matcher idag och vann 3! :D Första var mot Warta och vann med 1-0, sedan Lerum där det blev samma resultat 1-0. Nästa match vann Torslanda över oss med 2-0 men vi tog nya tag och vann över Torslandas andra lag med samma resultat som de andra alltså 1-0, haha! Vi kom vidare till semiefinalen där vi mötte det Torslandalaget som vann över oss men vi besegrade dem på straffar!! :D Matchen började med att jag som spelar längst bak klantade mig och de gör mål, men vi fortsatte och fick in ett mål så själva matchen slutade 1-1. Det blev förlängning där ingenting hände, så det avslutades med straffar där vi vann! :D Jag satte min så det är jag nöjd över! Finalen spelas på söndag så det är bara att tagga, men först är det ju cup med damerna på lördag ;) Nu sitter jag i bilen på väg hem och då blir det att hämta upp min kompis Liv och så sover hon hos mig :D Imorgon ska vi nämligen ta tåget in till Göteborg för att shoppa och bara ha det gött! :)

Puss  //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0