Myskläder på en fredag!

Hallo,
Äntligen är det fredag och jag ser fram emot en bra helg! :D Kom nyss hem från skolan och satte direkt på tvn och hittade ett bra program på MTV som jag tittar på just nu :D När det är slut ska jag klicka upp tv4play och titta på "du är vad du äter" eftersom jag missade det igår när jag och mami var på Ullared ;) Kan ju berätta lite om våran resa :D Vi var där enda tills det stängde och fick köpt för mycket grejer! :o Allt vi köpte var i alla fall hur nice som helst så jag är glad och vi skrattade så mycket :D Idag har jag varit trött, så imorse slängde jag på mig ett par mjukisbyxor och en gosig tröja! Vädret har varit så otroligt dystert idag så det är verkligen underbart att jag har mina vänner som kan göra så jag får mina skratt ♥ Ikväll ska jag iväg på kalas för Liv för idag fyller hon år, äntligen är hon 15 och har fått sig en moppe, GRATTIS TJEJEN!! :D♥

Puss ♥ //Emma



2 bilder på oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0