Fel på internet

Goddag!
Internet dog igår så kunde aldrig ladda upp inlägget som jag skrev så därför laddade jag upp det nu. Igår kväll tittade vi först på Idol och sedan på Titanic och åt massa onyttigt, inte bra! Har inte tränat sen onsdags så det känns verkligen inte bra nu! :s Har precis varit hos middag hos farmor och farfar med familjen, inte så ofta man träffar dem äve fall de bor nära. Vädret är kallt och tråkigt så blir en perfekt dag för att plugga som jag inte alls käner för att göra.. Har en recension imorgon som skall vara inlämnad och jag har nästan precis läst ut boken och skrivit vad den handlar om. Bara dags att sätta igång då! Min kameraladdare är borta så, så blir inte några kort med systemkameran på ett tag nu :(

Puss ♥ //Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0