Längtar ! ♥

Sitter just nu och drömmer mig bort till Malta som jag och min kompis
ska på språkresa till i sommar ! Kommer bli så otroligt underbart och bäst ! ♥
Känner mig lite orolig för språket men det hoppas jag kommer gå över och
att man kommer in i det och vågar prata :) Vi ska åka till St Julians som
verkar vara en fin stad ! :) Vi kommer vara borta 3 hela veckor på vårat
sommarlov och detär verkligen ingenting jag kommer att ångra, nu hoppas vi
bara på det bästa ! Kommer bli en hel del bilder med min systemkamera kan
jag lova er ! :D Vill fortfarande få en snyggare kropp tills vi åker, eller i alla fall
en plattare mage, fastare rumpa och smalare lår ! Tyvärr känner jag på mig att
ingenting kommer att hända men men.. Nu ska jag fortsätta att drömma mig vidare :)

Puss ♥ //Emma

Vi kommer åka med bolaget EF som jag tror är riktigt bra ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0