Dagen igår !

Tjenare !
Igår hann jag verkligen inte med att blogga, ledsen ! Först var det skola till 15:40
och eftersom inte papi kunde hämta mig så gick jag och jessica till nösnäs och så
tog jag sedan en buss därifrån vid 16:30. Var hemma vid 17:00 och då värmde
jag lite mat och packade väskan för att sedan ta moppen till träningen ! :) Är ju
fortfarande lite förkyld så jag körde mest teknik på träningen, kändes verkligen
gött efter att inte ha kunnat tränat på 1 vecka !  När träningen var slut tog jag
moppen till Bollhallen för att kolla när Damernas FF lag mötte Valbo, gick inte
sådär värst bra och det var synd för det behövs verkligen poäng nu ! Blev verkligen
riktigt sugen på att spela när man såg matchen, gäller att bli frisk nu ! Kom hem
sent igår och då satte jag bara på tv:n och bara tog det lugnt :)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0