Överrasknings fest !

Tjabba tjena !
Idag efter skolan stack jag direkt till torget och letade present till Linnea och Jenny !
Hittade också en ring till mig som jag bara var tvungen att köpa, ni ser den på bilden
här nedanför :) Sedan blev det att äta lite hamburgare och pommes på Sibylla ! ;)
När jag var klar tog jag bussen hem till Jennifer och där skulle vi ha överraskningsfest
för Linnea och Jenny ! :D Medan Jennifer var och hämtade Linnea och Jenny så samlades
alla i Jennifers garage och dem visste ju ingenting så det blev verkligen surprise ! :D
Vi haded hur kul som helst och jag kom la hem ungefär vid halv 10, värd kväll ! ♥
Nu ska jag snart sova !

Puss ♥ //Emma

Bild på mig som jag tog idag i skolan, har plattat håret ! (y)



Älskar ringen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0