No lektion med rektorn !

hejsan !
Just nu sitter jag i skolan, våran no lärare är sjuk så vi har rektorn istället (y)
CHILL, vi ska kolla på nyheterna om tsunamin som skedde i Japan i natt :)
Riktigt läskigt endå att en 10m hög våg kommer in och förstör allt :o Är hyfsat
glad över att jag inte var där när det hände ! Efter denna lektionen har vi bara
matte och sedan slutar vi ! :D Känner på mig att denna fredagen kommer bli
riktigt bra ! Ska vara med Jessica och ha det mys ! ♥ Men det är typ klockan 10
för hon har ju sin handboll på fredagkvällarna, inte okej ! jaja, nu får jag la ta
och kolla vidare !

Puss ♥ //Emma

Bild på mig och Mikaela från bilden imorse ! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie - smilinggirls!

Ha en trevlig helg ! kram! :)

2011-03-12 @ 00:36:30
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0