J*vla busschaufför !

Tjenixen !
Känner att den här dagen har inte alls varit min turdag precis.. Det ända som varit
bra var att jag fick pratat med dem där jag jag ska praoa. Efter skolan så drog jag
till moppeskolan för att sätta mig där och plugga inför moppekortet och göra testerna
på datorn. Höll på att somna och sen gick testerna inte alls bra :( När jag sedan ska
gå ut till bussen så får jag syn på ett sms av mami att hon står med bilen utanför så
jag springer ju runt där och letar.. Sedan får jag syn på att hon hade skickat det för
1 timma sedan så, då var det ju bara att springa till bussen som jag ser börjar komma.
Busschauffören ser ju att jag springer och då stod jag ändå där ovh väntade men ändå
kör han förbi mig, j*vla busschaufför !! :@ Så då fick jag ju stanna kvar på torget 1
timma extra och gissa hur sur jag var ! Eller det vill ni nog inte veta egentligen :)
Nu ikväll har humöret lugnat sig lite i alla fall och nyss åt vi en riktigt god middag som
pappa hade gjort ♥ Nu blir det nog snart att sätta sig framför tvn och bara ta det lite
lugnt, kan nog vara bra ! :D

Puss ♥ //Emma

Bad day !

En dagens outfit ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0