Dumma internet ! :@

Hej hej !
Idag har det vart skola och sedan när man kom hem så fick man laga mat för ingen
annan var hemma.. Så jag gjorde hamburgare och pommes, onyttigt men gott ! ♥
När man sitter där och äter så ska man gå in på internet på datorn och då fungerar
det inte, fyy vad sur jag blev ! Men nu äntligen så fungerade det ! :D Jaja, kl: 17:30
så var det dags för fotografering för vårat fotbollslag. Kändes inte alls som att jag
blev bra :( När det var fixat så skulle hela laget ut och springa 8km, wihoo ! Ne men
det känns riktigt härligt nu efter :) Imorgon ska jag göra uppkörningen med moppen,
jag är hur piss nervös som helst ! Vi ska ju liksom köra i trafiken och tänk om man
gör något fel och blir typ påkörd eller vad som helst, ne nu får jag få fram lite positiva
tankar !

Puss ♥ //Emma

Det var riktigt gott säger jag bara, mums ! ♥

Dagens outfit eller vad man ska kalla det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0