MIDSOMMAR !

Var uppe klockan 12 vid skolan och såg alla föräldrar och barn som dansade runt stången
i regnet och blåsten.. Kallt var det också och dem som spelade kunde verkligen inte sjunga !
Lät hur falskt som helst så jag och Jenny fick oss ett skratt kan man säga :D När vi kom hem
så fick jag ställa mig och dammsuga hela undervåningen.. -.-' Klockan 17:00 kom Marie och
Peter som är mammas och pappas kompisar och åt med oss :) Sedan blev det god efterrätt
med jordgubbar, glass, grädde och maräng ♥ Känner mig riktigt tjock nu !! Måste träna
imorgon känner jag ! Här kommer bilder nedanför ! :D

Puss ♥ //Emma

Jenny och hennes bror :)

Liv och Julia !

Troll och Clown !

musiiik !

Här reser dem stången



Dans runt midsommarstången

Så här ser jag ut idag, halsbandet ligger lite snett :s

Middag !



Efterrätt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0