Lugn fredag!

Hejsan Bloggen!
Fedagar är rätt sega i skolan men på rasterna har vi det allt hur roligt som
helst! Även fast lektionerna vart hyfsat chill så har det ändå varit segt..
Efter skolan skulle jag kolla synen så jag sen ska kunna få mitt moppekort.
Inte långt kvar nu tills jag får moppe, lääääängtar! Det har verkligen varit
kallt ute idag! :o Lite senare gick jag iväg till Jessica och vi såg någon läskig
film som var lite konstig :s jaja, sen skulle hon ju träna så då åkte man hem.
Precis när man kommer in genom dörren så känner man hur det luktar tacos
så det åt vi :D Nu ska jag och familjen kolla på Let´s dance och äta popcorn :3

Pusshej ♥

En bild jag tog på mig i skolan idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0