Ingen skola..

Hejsan Bloggen !
Vaknade imorse och kände att halsen blivit värre och att huvudet
kändes tungt som en sten.. Kroppen kändes svag så det blev att
stanna hemma idag och vila (y' Vägde mig imorse också och märkte
att jag har gått ner 2 kg sen strax efter jul ! :D Jag ska fortsätta
med att inte äta något onyttigt för det ger ju verkligen resultat ! (y'
Jag är i alla fall stolt, nu ska jag fortsätta så här ända fram till
sommaren om inte längre ! :D Har pluggat lite so och nu ska jag
snart göra plättar till mig och min bror som också är hemma idag
för att han är sjuk. Kanske inte var en bra idé att spela cup igår
när jag hade ont i halsen men det kändes ju bra då :) Den mesta
tiden idag blir nog att försöka trycka in massa geografi in i huvudet
och kanske en film att kolla på och vila, men vi får se hur det blir
med den :) Näe nu måste jag fortsätta med plättarna !

Puss och Kram ♥ //Emma



Har inget smink på mig just nu så därför ser man ut som man gör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0