Språkresa till Malta !

Hejsan bloggen !
Idag efter skolan hängde Melissa med mig hem för att vi skulle planera
språkresa till malta ! :D Hennes mami kom också så vi skulle kunna planera.
Vi har kollat på EF och STS och båda verkar ju hyfsat bra! Frågan är bara
vart till Malta man ska åka :S Vi kom inte fram till något så vi får höras av
någon annan dag och bestämma mer då. Jag vill ju helst åka i slutet på
sommaren så vattnet är varmt där och hon hellre tidigare så att vi har kvar
sommaren i Sverige när vi kommer hem igen. Det är verkligen inte lätt!
Men på språkresa ska vi i alla fall ! Någon som har varit på språkresa på
Malta som vet något bra ställe och om man ska åka med EF eller STS?

Har kollat lite på St Julians och där verkar det väldigt fint men vet inte ännu.
Nu ska vi snart äta lite mat sen måste jag plugga på matten och No för
imorgon har vi matteprov och no förhör och det känns som att jag inte kan
ett piss ! Imorgon fyller jag 15 år !! :D:D:D Känner mig så sjukt glad över
det ! Nu blir man byxmyndig och så får man köra moppe, göööööttt !!

Puss ♥//Emma

St Julians, ett ut av ställerna ! :)

Kommentarer
Postat av: Lillan - MODEBLOGG

SV: Tack finis!! :D

2011-02-03 @ 21:15:53
URL: http://www.trashbylillan.devote.se
Postat av: TIOS

Www.alicenoren.devote.se , hon var med sts på Malta 2010.

2011-02-05 @ 07:55:09
Postat av: Sanna

Hej!

Jag har forskat och forskat och vet nu allt om Maltas olika språkrese alternativ...

Vill ni festa-Då ska vi åka med EF till st.julians, det är där allt händer.

Vill ni bara vara och sola-Då ska ni åka med STS och bo på clubSTS ramlabay.

Jag själv ska åka från götebog den 5 juli till st.julians. jag ska bo hos en värdfamilj och jag åker med EF (det bästa) jag kommer sedan åka hem den 25 juli :)

//Sanna 16 år

2011-02-19 @ 13:59:28
Postat av: Nea

hej! jag var på språkresa till Malta i somras och jag åkte med EF! det tycker jag att du också ska göra,för dom är jättebra och man gör roliga saker hela tiden. Jag var där i början av juli och då var vattnet varmt!

om du har några frågor så kan du kontakta mig på [email protected]

2011-03-06 @ 09:12:46
Postat av: nelly

hej var iväg med sts dom var sååååååå bra !

kan starkt rekomendera dom !

om du väljer sts så kommer du ha det super bra !

//nelly

2012-01-30 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0