Pappa kommer hem ! :D

Hejsan Bloggen !
Idag stack jag och mami iväg till Std för att kolla lägenhet till mormor men jag
tror inte det blir så :) Lägenheten var riktigt gammal och den passade inte henne.
Så efter den åkte jag och mami och handlade inför ikväll då pappa kommer hem
från Kina ! :D Nu har han vart borta där 1 månad men det känns knappt som en
vecka, haha! Men det ska bli riktigt härligt att han kommer hem så man kan köra
igång och kunna träna på nu! Imorgon börjar min inte äta ngt mer onyttigt innan
Malta! Detta går inte att jag håller på att äta så nu imorgon är det slut med det! :)
Klockan 5 bär det av på gudstjänst och direkt efter den åker jag på information
om fotbollen. Nu ska jag gå ut med hunden på en promenad ! :D

Puss ♥ //Emma



SMILE ! :D

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

aha, går du alltid på gudtjänst?(:

2011-02-20 @ 18:36:56
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0