matvrak?

Asså det känns som att jag är hungrig hela tiden nu..
Vill inte hålla på och springa och äta som en himla
häst :o Och är man hungrig, vad gör man då? Jo det
klart man går och äter :S Jaja det ska jag bättra på
tro mig! Ska börja skriva ner allt jag äter, det är nog
en väldigt bra idé egentligen ! :D Då vet man ju hur
mycket man stoppar i sig, för i vanliga fall så är det
ju inget man direkt tänker på så himla mycker :)
Ikväll åt jag först en tallrik med flingor och mjölk
och sedan fruktsallad så nu är jag verkligen mätt!
Ska la gå och borsta tänderna och sminka av mig
så det är gjort ! Sedan blir det nog sängen :) Idag
har jag klarat av att inte äta godis på en hel månad !
Riktigt glad över att jag klarade det faktiskt, för annars
har jag knappt klarat en hel vecka :S Det är egentligen
helt sjukt ju ! :o Ne men nu måste jag nog dra mig ;)

Godnatt ♥ //Emma

fruktsallad är verkligen gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0