Home from school !

Hejsan bloggen !
Nu sitter man här och skriver igen, har precis kommit hem från skolan. Ska snart ta och
bege mig ut för att mata min söta lilla kanin och sedan ska jag väll fixa något att stoppa
i magen.  Vädret är väll ungefär lika tråkigt som igår bara att det inte regnar idag.. Och
i ikväll ska man träna fotboll utomhus ! Ska bli gött att få träna, men vill att det ska vara
fint väder ju! Måste plugga också känner jag, har matteprov och no läxa tills på fredag
och tyska läxa tills imorgon! WIIIIHO ! :D nej.. Nämen nu ska jag la försöka komma
härifrån så det blir något gjort !

Puss ♥ //Emma



Bilderna är tagna från idag i skolan, vi hade lite roligt på våran so lektion ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0