Gud är allas ljus! †

Godmorgon på er !
Idag fick jag ställa väckarklockan för att jag skulle iväg på gudstjänst.
Tycker att det är rätt mysigt att gå upp tidigt och åka iväg och höra guds
ord, alla människor i kyrkan är ju så otroligt snälla också. Nu har man ju
också hela dagen kvar att hitta på något kul ! :D Istället för att vakna
runt 11 eller 12 för då känns det som att man har sovit bort halva dagen.
Det blev verkligen för mycket onyttigt igår så nu ska jag ut och springa
och efter det blir det nog styrka! Eftersom jag inte kan träna idag för att
mamma ska iväg på spa så då kan ingen köra mig. Mormor kom precis
upp men hon är väldigt rädd för att köra bil så.. :)

Puss ♥ //Emma



Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

okej, va d kul`?

2011-02-06 @ 12:49:17
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0