Första dagen på moppeskolan !

Hejsan bloggen!
Kunde verkligen inte somna inatt.. Somnade någon gång efter halv 2 tror
jag :/ Jaja idag ska jag somna tidigare kan jag ju säga! Först idag har det
varit skola som slutade 15:40 och efter den fick jag stanna kvar på torget
för att jag sedan skulle iväg på moppeskola ! (y) Det var verkligen mycket
roligare än vad jag trodde det skulle vara! :D Efter den åkte jag hem och
nu har jag suttit här och pluggat engelska en liten stund :) Har nämligen
provet på onsdag så det var ju lite tur, men imorgon har jag träning så jag
hinner inte plugga men jag tror det nog kommer gå hyfsat bra ändå ! :)
Ne nu ska jag göra mig i ordning och sen fortsätta plugga.

Puss ♥ //Emma

trafik böcker (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0