fan fan fan ! :'(

Var iväg på fotbollsträning nu ikväll då, och som vanligt började vi att värma upp.
Efter detta körde vi några passningsövningar och det är då jag börjar känna hur
ont det gör i hålfoten.. Så jag berättade ju för min tränare och då sa han att jag
skulle testa och springa lite vid sidan om och om det fortfarande gjorde ont så fick
jag gå in i omklädningsrummet och kära styrka.. Självklart gjorde det ont så resten
av träningen spenderade jag i omklädningsrummet och gjorde fys ! Blir riktigt besviken
på att den här skiten ska komma just nu! :( Vill inget hellre än att det försvinner..
Nu ska jag snart lägga mig men jag får kolla igenom engelska boken lite innan så
jag i alla fall kan något inför engelska provet imorgon ! (y)

Puss ♥ //Emma


benhinnorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0