Vidare till SM!!!

Tjena bloggen!
Har varit på i Tanum hela dagen och spelat fotbolls dm :D Samlingen var 07:30 så gissa om man var trött då? Första matchen spelade vi mot Grohed/Ljungskile och vann med 3-0. Nästa match blev det lika mellan oss och SIF, 0-0 slutade den. Sista gruppspelsmatchen var mot Rössö och dem fick in ett mål när det var 2 sec kvar.. Matchen slutade alltså 0-1. Vi gick vidare till kvartsfinal där vi fick möta Bullaren och vann den med 1-0 och gick då vidare till Semiefinal! Där mötte vi Stångenäs som var ett riktigt tufft motstånd men vi vann ändå med 2-0 över dem och gick till FINAL!! :D Final avgjorde på straffar mellan Rössö och oss och vi vann, trots att jag missade min straff! Första straffen jag har missat någonsin :o Så nu är vi vidare till SM och är Bohusläns bästa lag, wiiiiie! :D♥

Tog även slut med min kille ikväll men det var lika bra.. Eftersom vi inte har tid att ses o.s.v.
JAG MÅR TOPPEN!! :D

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0