Vart jag mig i huset vänder hittar jag ingen kameraladdare i mina händer..

Är riktigt trött på att jag inte kan hitta min kameralddare så jag kan ta kort :( Sitter just nu ner och väntar på att maten skall bli klar, är riktigt hungrig! Maten i skolan går verkligen inte att äta ibland så det blev att äta knäckemacka och keso (y) Funkar det med men man håller sig ju inte hungrig hela dagen direkt ;) ikväll är det träning igen, fys idag :) Ska bli gött men innan dess måste jag plugga på musikprovet som vi skall ha imorgon. Så här är det, varför måste jag veta vilka artister som var stora på 40 till 90 talet? Eller vilken slags musik dem gjorde? Det är la bara lyssna på låtarna och tycker man dem är bra så fortsätter man lyssna på dem? :D Okej, det kanske är bra att kunna lite men det går inte in i huvudet! Slutskrivet nu måste plugga som ni märker..

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0