Skriver ansökningsblankett!

Hello,
hade matte prov idag på morgonen och det gick mycket bättre än vad jag trodde :D Hoppas bara nu på att resultatet blir bra då också. Fick reda på engelska provet idag också ch det visade positivt, VG! Jag har ju verkligen svårt för engelska språket.. När jag skall prata är det som hela munnen är fylld med lera, att förstå är svårt om man har dåligt ordförråd. Undrar egentligen hur det skulle gå om jag åkte utomlands helt själv? Tror inte det skulle gå faktiskt haha!
I slutet av dagen i skolan hade jag extrem huvudvärk samtidigt som jag kände mig stressad över alla skolarbeten vi har och fotbollsgymnasiet jag ska söka in till. Just nu sitter jag och skriver en ansökningsblankett som egentligen skulle vara inskickad idag till Katrinelund men vi har ringt och pratat med rektorn och det räckte att jag skickade in den imorgon som tur var! Så nu har jag hela kvällen på mig att skriva :D Oj vad det blev mycket text nu :o Har egentligen en hemkunksapsuppgift som ska vara inlämnad imorgon, men min mentor snackade med läraren och jag kan lämna in den på måndag istället! Nu ska jag fortsätta skriva på min ansökningsblankett :)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0