Blev inte som planerat..

Hejsan!
Idag gick jag upp halv 11 men var ändå riktigt trött, blev ganska sent igår. Jag och Jessica tog tåget in till Stenungsund för att gymma och jag passade även på att sola igen ;) 2 gånger har jag gjort det nu och det går verkligen fort att bli brun känns det som :D När jag hade solat klart gymmade vi och det blev crosstrainer, cykel och lite bål innan vi skulle bege oss till thai restaurangen! När vi väl kom dit sen då märkte vi att maten var slut och att dem stängde om en halvtimma... Lite surt men vi gick till torget istället och hängde där tills tåget gick hem :) Nu ska jag fortsätta slå in julklapparna så jag blir klar någon gång och sen ska jag julstäda mitt rum!

Puss ♥ //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0