Mysig dag på Skärhamn !

Hejsan !
Sent på kvällen nu och har inte hunnit med att berätta om min dag tidigare så
nu får det bli ! Idag har jag, bror, mami, moster & kusin åkt ut till Skärhamn för
att sola och bara ha det mysigt ! ♥ Lite färg måste jag säga att jag har fått och
det är jag glad för :D Vi fick äta råa korvar för engångsgrillen fungerade inte,
haha ! Denna påsken har det blivit så mycket godis så jag mår illa och detta är
inte okej ! Imorgon och framåt blir det att äta nyttigt !!

Puss ♥ //Emma





















Det var några av alla vackra bilder jag tog idag !
Brun blev man i alla fall ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättefin gumman! <3 // jessipessi

2011-04-25 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0