Hos frisören !

Idag var det skola igen då ! Riktigt go dag, har bara haft 2 ämnen i skolan och dessa
2 var teknik och AT :D Direkt efter skolan drog jag till frisören så nu har jag blivit
klippt och just nu håller jag på att slinga håret :) Det gör verkligen hur ont som helst
när någon drar och borstar håret, skulle nästan kunna skrika hur högt som helst !
Tur att man kan hålla inne det, annars hade folk undrat ;) När jag är klar här kommer
papi och då köper vi mat på Korvan för direkt efter ska jag åka och spela match med
div 3 laget ! :D Möter gilleby/stala idag, ett hyfsat bra lag men självklart hoppas vi på
VINST naturligtvis !

Puss ♥ //Emma



Jao lite bilder på mig just nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0