Söndag !

Hej Hej!
Idag vaknade jag runt 10, rätt lagom tid att vakna tycker jag.
Vaknar man runt 12 eller framåt så känns de ju som att hela
dagen redan har gått och det gillas inte ! Snart ska jag och
mamma sticka ner till torget och köpa lite grejer, hoppas på
att jag kan få mig lite mer kläder ! :D Senare kommer nog
mormor hit och då blir de att fika med de som blev över av
kladdkakan (halva typ) men de kommer bli mysigt att få träffa
henne :) Kanske blir att man får jobba matte hemma också -.-'
Vi ska typ hinna joba 40 tal på en lektion, asså man hinner inte!
Och då blir de ju automatiskt att man måste jobba hemma så
man inte kommer efter.. Men nu ska vi snart åka, ha en bra dag!
Puss! ♥

Jag idag ! :)

Kommentarer
Postat av: PAUSE

hittat några kläder? :D

2010-09-12 @ 19:28:15
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: PAUSE

blogga meer

2010-09-13 @ 20:20:03
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0