Mac datorer !

Hej Hej !
Har inte skrivit på ett tag nu men de beror på att jag verkligen inte
har orkat och jag vet inte varför :S Men tänkte göra en liten
uppdatering just nu! Vi har fått våra nu mac datorer nu från skolan
och just nu sitter jag här och skriver på den. Den är lite svår att
förstå men man lär sig ganska snabbt faktiskt ! :) Alla lektioner blir
så mycket roligare nu när man ha datorn ! :D Undrar om vi kommer
få fyrkantiga ögon nu när man sitter så mycket :S jaja, snart ska
jag iväg på fotbollsmatch mot Lysekil ! :D Hoppas på vinst idag !
Sist tror jag vi vann över dom med 5-0 men vi får se ;)
Pusshej ! ♥

Man kan ta värsta roliga bilderna med mac ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0