Jag ♥ Torp !

Nu är jag hemma från torp, det var super ! :D
Jag hittade ett par super snygga skor men så
va de typ tunn sula på den så om jag hade
använt den ute så hade de blivit förstörda med
en gång och de vill man ju inte.. Men vi hittade
ju i alla fall byxor som jag behövde! :D När
klockan var 8 och de skulle stänga så körde jag
och mamma till donken och köpte hamburgare
och en mcflurry magnum, super gott! ♥ Nu ska
jag snart lägga mig i sängen och sova.

Godnatt ! ♥

Jag köpte:
•Jeans från LINDEX för 299:-
•Jeansleggings från KappAhl för 299:-
•Jeansleggings från KappAhl för 399:-
•Jeans från H&M för 299:-
•Skärp från KappAhl för 129:-
•Tröja från KappAhl för 149:-
•Stringtrosor från H&M för 30:-
•Ringar från H&M för 49:50:-

Ja de var det, jag är nöjd med allting! :D
Tack så mycket mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0