SKOOOR! ♥

Hej Hej!
Idag i skolan var det så bra så jag är tvungen att berätta! :D
Första lektionen var det Luciaträning så då gick jag på den
och efter det hade vi hemkunskap jag och 3 andra kompisar
helt själva med våran "klassmorfar" alltså inte våran vanliga
hemkunskapslärare och då gjorde jag och Jessica tacopaj!
Det blev verkligen hur gott som helst! ♥ Efter hemkunskapen
hade vi tyska och våran tyskalärare bjöd oss på kaka och saft!
hihi, och så behövde inte vi jobba på hela lektionen! :D Sista
lektionen hade vi So men det var bara i 20 min för sen skulle
vi dela ut kakorna som vi ska sälja för att få pengar till
klassresan! :D Chill skoldag säger jag bara! ;) Efter det drog
vi till konfirmationen.. Sedan gick jag 4 km hem med en väska
och en stor pappåse som väger 3 kg! ;O   DUKTIGT! :D
Har precis suttit och kollat på snygga skor men nu måste jag
plugga! :O

CHAO! ♥

En bild på mig och Jessica! :D

Kommentarer
Postat av: janna (;

det var najs med hk med morfar D:

2010-10-29 @ 16:06:36
URL: http://unpredictablethings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0