Hemma från skolan!

Hejsan !
Nu sitter jag här vid kökbordet och ska snart börja plugga
på kemin som inte gick så bra att plugga på igår. På fredag
har vi både tyskaprov och kemiprov, hjälp mig! Nej men
tyskan får vi hoppas på att den går ganska bra, ska repetera
lite mera och så men kemin måste jag verkligen plugga in!
LOV nästa vecka! :D:D Ska bli hur härligt som helst! :D
Förresten är det någon som vet om det är Halloween på
lördag eller fredag? S: Alla säger olika så jag börjar bli
väldigt tveksam. Näe men nu får jag ta och börja plugga,
vi hörs!

Puss ! ♥



Här kom 2 bilder på mig! :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det är halloween på söndag(31 okt)

2010-10-28 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0