En fin höstdag!

Tja Bloggen!
Tyvärr han jag inte skriva något igår eftersom dagen gick så
otroligt snabbt och jag hade fullt upp! Jag ska berätta nu vad
vi gjorde i alla fall. Min mamma väckte mig runt 11 och sa att
vi skulle till göksäter så jag fick snabba mig att fixa mig och så.
Vi var där till klockan halv 5 ungefär och ja jag fick köpt mig ett
par skitsnygga stövletter kan man la säga att de är ;) Vi kom
hem runt 5 och då skulle vi bara äta lite och jag packa och sen
skulle jag iväg till en kompis och sova hos henne :) Vi hade kul!
Nu är jag hemma och har precis städat kaninburen för min lilla
söta kanin! ♥ Jag får se till att plugga lite nu, har inte hunnit det
på hela lovet och lovet är snart slut! :o Det går så sjukt snabbt ju!
Nästa vecka har vi 2 prov så jag måste verkligen! Klockan 5 är det
samling md fotbollen för då ska vi nämligen åka iväg på fotbollscup!
Ska bli hur kul som helst! :D Känner mig faktiskt riktigt taggad!
Inomhusfotboll är absolut inte samma sak som utomhusfotboll men
det är fortfarande hur kul som helst! :) Näe nu får jag allt ta och
plugga..

Puss på er ;*

Stövletterna! ♥

Molly ♥

Molly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0