Varmt och blåsigt

Hallo!
Idag närjag vaknade kände jag att jag hade svårt och svälja och
hur ont de gjorde. Alltså har man fått ont i halsen och börjar bli
förskyld.. ;/ Ush jag hatar att vara förskyld! Det är det värsta som
finns nästan ! :O Men jag struntar i de och går endå runt i bikini
hemma på våran gräsmatta, fniss ^^ Jag har tjänat ihop 100:-
på att plocka bort alla maskrosor i trädgården, VÄRT! ;)
Hade ändå inget annat för mig liksom o då är de gött att tjäna
pengar bara sådär ;) Nu när man har bikini på sig känner man
verkligen hur man måste börja träna magen, annars vågar man
inte visa sig på stranden i sommar :S Så jag säger nej tack till
godis och ja tack till grönsaker, fast jag inte är så förtjust i det
så måste jag börja! Missar träningen idag också pga av halsen :/
Nu ska jag ut igen och visa mig för solen så man blir brun! :D

Puss ;*

Mina stekarbrills på bilden, härlig bild tycker jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0