Torp med mami! ♥

Har precis kommit hem från Torp just nu! :) Jag och mamma gick
runt där och kollade i några affärer ^^ Man kan ju faktiskt hitta
en del snygga grejer där ;) T ex de jag köpte, fniss (A)
Efter de handlade vi på Ica Maxi en hel del grejer för på måndag
börjar jag och mamma på någon hormon diet eller vad de e
för nått ^^ Självklart kommer jag ju inte kunna köra den lika hårt
som henne eftersom jag äter som vanligt i skolan men annars så
blir det tuffa tag! ;) Nu står mamma och gör brocoligratäng som
jag bara väntar på att få äta! :D

Puss och Kram! ;*

Linne från Bik Bok för 129:-

Vita och marinblå leggings från Bik Bok för 149:-


Köpte denna mascaran för bara 99:- ! (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0