Vallens IF!

Matchen idag mot Kungälv gick bra! :D 
Vi vann med 2-0, bra spelat tjejer! ;D
Första målet gjorde Hanna och andra
målet gjorde jag! ;)
Förra året spelade jag bara back och
då gör man ju inte så mycket mål :/
men detta året har vi ny tränare så då
har vi fått testa på lite nya positioner och
nu idag spelade jag nästan hela matchen mitt! :D
Även om det bara är träningsmatch så
är det ju endå kul att vinna och göra mål! ;)
 
Min data har fått något läskigt virus så
min farbror håller på att fixa det så därför
kanske det inte kommer bli så många
inlägg och inga bilder! :/
Men jag lovar att så fort jag fått tillbaka
min data igen så kommer bilder och mera
inlägg! :)

Så kan jag berätta att ni är supersöta som
kollar min blogg och komenterar! ♥
Fick typ 10 komentarer idag och man blir
verkligen jätteglad när man ser att det
faktiskt är några som kollar min blogg!
Så jag säger bara, fortsätt att kolla och
komentera så blir jag jätteglad! :D<3

Men nu ska jag sova, måste vara pigg
till skolan imorgon.

Puss och godnatt! ;*


Kommentarer
Postat av: ankan

Du skickade virus till mig varje minut igår typ på msn hahahah ^^.

Stod typ såhär: kolla min bild www.facebook.com/ ( och massa konstiga bokstäver).



xD <3

2010-03-07 @ 21:27:05
URL: http://aangelicavaxhed.blogg.se/
Postat av: janna (;

grattis :d hihi :) <3

2010-03-08 @ 18:04:30
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/
Postat av: ankan

sv: hihih det är lugnt vet, det är virus :)

det gör ingenting! Datorer är som du är hihihi <333

2010-03-08 @ 19:25:12
URL: http://aangelicavaxhed.blogg.se/
Postat av: Mickanthebestyouknow :)

Hanna min kusin???

Är hon tillbaks i 94orna?

2010-03-08 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0