Kostföreläsning!

Hellu!
Idag i skolan var de väll bra! :) Solen sken och vi satt ute och stekte
på rasten ;) När jag kom hem från skolan så pluggade jag på provet
vi ska ha tills imorgon och sen var det dags att dra iväg på
kostföreläsning
. Det var ganska bra grejer man fick reda på men i
slutet var de endå rätt långtråkigt ^^ Mitt i själva allt så fick jag
skrattannfall
, brukar hända så ibland men man kunde ju inte skratta
högt precis. Hon stod ju endå där framme och pratade så man satt tyst
och skrattade för fullt! ^^ Nu blir det väll att stoppa något i munnen och
sedan koppla av med en tidning innan man ska sova! :)

Puss Puss ;*



Bild tagen ut av mig! :)
Det passade bra att ta en bild på ett äpple kände jag! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0