2 segrar till Stenungsunds BK! :D

Hej Hej!
Har precis kommit hem från två basketmatcher som jag spelat idag! :)
Började morgonen med att vi hade glömt att vrida fram klockan, så
aa min tränare ringde och frågade vart jag va.
Så jag fick skynda mig och packa väskan och sedan åka ner till hallen!
Det var ju en halvtimme kvar innan matchen skulle börja så jag han
att byta om och värma upp lite. :) Första matchen spelade vi mot
Varberg och då vann vi med 60-36. Bra spelat tjejer! :D
Efter den matchen åt vi alla tillsammans och så vilade vi lite innan
det var dags att börja värma och upp inför nästa match.
Nästa match var mot Brahe och det var en tuff match som vi behövde
vinna för att vinna serien. Det var jämnt men när matchen var slut
så visade siffrorna att det var vi som vann! :D Hur gött som helst! :D
Vi vann med 43-38!

Nu när jag kom hem så gjorde pappa mat åt mig, hur gott som helst!
Kött och pommes med bearnaisesås, mums! (A)
Jag kan berätta att mina ben är hur trötta som helst nu efter 2st
basketmatcher och jag tänker lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med
skolan imorgon! :)

Puss och Kram! ♥













Man är inte så snygg när man spelar match precis! ^^
Förlåt för suddiga bilder men de är de ända jag har och det är jag som har
nummer 11 för er som undrar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0