Somewhere over the rainbow

Hej Hej!
Idag hade var skolan trök, bara massa tråkiga ämnen tycker jag iallafall, förutom idrotten! ;)
På matrasten så gick vi till ett Café som ligger bredvid skolan och köpte macka och Fanta! :D
Det var mkt bättre än fiskbullar!  I skolan severar de nästan äcklig mat varje dag! :O
Vi får sämre mat än dem i fängelset, det är inte klokt! :S
När vi ätit upp drog vi till torget och jag och Micka pantade våra fantaburkar och fick 1 kr tillsammans! :D
Sen ville jag till gina och då köpte jag dem här örhängerna som är på bilden!
Just nu sitter jag här hemma och snart ska vi äta mat och sen blir det kanske att gå till Jessica! :)<3
Jag är verkligen hur trött som helst, blev ganska sent igår efter jag sett filmen ^^

Puss på nosen ;*



Örhängen på Gina Tricot för 49:-

Örhängerna är köpt på gina tricot för 49:-

Kommentarer
Postat av: malin ;D

cooooolish!

2010-02-24 @ 19:18:03
Postat av: Jessica Mossberg

copycat ^^ ;)

2010-02-24 @ 19:27:47
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/
Postat av: janna (;

snygga ^^ hihi.

2010-02-24 @ 21:35:38
URL: http://jannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0